KVC Westerlo & Magazine De Kemphaan

Günther Peeters is door zijn werkervaring een kenner van de media geworden en deze kennis stelt hij ook graag ter beschikking aan zij die dit wensen of er nood aan hebben. Van 2009 tot 2011 werkte GPEC samen met Bizzard Advertising voor het eerste magazine van KVC Westerlo, toen KVC Westerlo Footlive.

Dit magazine had dezelfde layout en bedeling als Sportslive Magazine maar werd uitgewerkt in de kleuren van KVC Westerlo en stond voor minstens de helft vol met clubnieuws, een principe dat nog steeds gehanteerd wordt trouwens. GPEC verzorgde destijds voor Sportslive in de Kempen en voor KVC Westerlo Footlive ook volledig de reclamewerving.

Begin mei 2013 werd GPEC opnieuw benaderd door KVC Westerlo om hun magazine terug in handen te nemen. Resultaat was het nieuwe magazine 'De Kemphaan' voor het seizoen 2013-2014 en het is sindsdien weer uitgegroeid tot hét magazine voor de KVC Westerlo supporter.

Toeval of niet maar na dit seizoen promoveerde KVC Westerlo ook terug naar eerste klasse! Ook in de Jupiler League zorgt GPEC er vandaag voor dat KVC Westerlo, ook naast het veld, het verschil maakt in haar communicatie met de supporters. Zo werd in september 2015 het nieuwe stijl 'Kemphaan' magazine gelanceerd, met dank aan partner Pixeo

KVC Westerlo is nu, dankzij de voortdurende investeringen en ideeën van GPEC, de enige club in de Jupiler League die een clubblad heeft met huis-aan-huis bedeling. Vanaf nu is het magazine ook telkens te lezen trouwens op de website van KVC Westerlo.

UPDATE: vanaf juli 2017 verzorgt Günther Peeters vanuit GPEC ook part-time het commercieel management van deze sympathieke Kempense voetbalclub. Günther wil vooral gaan werken aan een verbeterde beleving bij KVC Westerlo in het algemeen en daardoor ook verhoogde commerciële inkomsten. 

Meer info? Mail ons.